CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 13, 2011

Kekuatan

Ramai org tanya aku.
bile ko ada blog
nape xbagi link.
xadd aku pun.
Sori ye kwn2.
Sebenarnya blog ni utk aku.
kisah aku.
xde ape yg menarik utk dibaca pn.
Sebab tu sape dri aku pn aku xtulis.

Ramai yang xtahu aku suka menulis.
dalam diari kesayangan aku
segala suka dan duka
Tp byknya tulisan aku
pasal orang lain
terlalu sikit rasanya
tentang diri sendiri

jadi kali ni
aku buat blog
untuk diri aku

bila masa berlalu
bila aku toleh kembali pada kisah lalu
tentang aku
aku akan tersenyum sendiri

dan

renung kembali
perjalanan hidup
yang mungkin
akan buat
aku jadi lebih kuat
dari
hari ini

dan mungkin
bila aku
sudah berkeluarga
dan
bersuami
aku boleh kongsi
suka dan duka
yang dah aku tempuhi

2 semester to go
dan
aku akan grad

mengingatkan itu
aku jadi
sedih sendiri

matlamat yang ingin aku capai
masih terlalu jauh

suara mak
terngiang2 di telinga
penuh pengharapan

ibu..ayah
kali ni aku akan cuba
sedaya yang termampu
demi kalian

ibu
ibu yang paling faham
segala apa yang aku buat
ibu sentiasa sokong

pilihan aku

ibu
maaf
kerana kecewakan ibu

pka
maaf kerana selama ni
akak selalu buat kau
sedih dan risau

akak terlupa akan makna kasih

kasih adik pada akaknya
kasih mak pada anaknya

akak terlupa kalian tetap ada
tak penah pergi

saat pka marah
buat pertama kali
luah apa yang pka rasa
akk rasa macam kena tampar
apa yang akk dah buat

akak buat pka nangis kerana akak

pka
jangan penah risau lg
tntang akak
i'm okay now

demi kalian
akk akan cuba yang terbaek

i love all of u so much

3 comments:

sOuLiey_RyU said...

sbg manusia kte xkn pnh lari dr wat silap..
manusia trbaik ialah manusia yg sntiasa mengingat kembali kesilapan dan cuba utk x ulanginya kembali..
moga2 hepy slalu..^_^

GrEengurl said...

Thanx..i'll be a better person from b4.thanx alot souliey_ryu =)

ahmad fauty said...

hidop ini mmg byak kenangan pahit dan manis
perjalanan hidup kita masih jauh lagi dan mgkin juga singkat sahaje
tapi wlau mcmane pon hidup d dunie ini hanya smentare
terlalu byak yg hendak d kejarkn d dunia
tapi kalau kter berysukur dgn ape yg kite ade skrg, tiada ape yang perlu d kesalkn
awk dah ade semuanya, mereka akn ttp syg awk shingga akhir hayat
insya allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Berita Tentang Islam Di Seluruh Dunia